El nostre compromís

L'equip tècnic i professional

El poliesportiu compta amb un equip de professionals d'alta qualificació tècnica, especialitzats en l'activitat física i la salut i disposats a oferir-te una atenció professional i personalitzada.

Tots els profesionals, metges, nutricionistes, massatgistes, orientadors, monitors, personal d'atenció al client i altres, treballen en equip i amb il·lusió per organitzar i planificar les activitats que hi vulguis fer.

Qualitat

El poliesportiu recull el compromís de millorar i mantenir la qualitat dels serveis que s'hi ofereixen i el nivell de benestar per a la pràctica esportiva a la nostra ciutat en els aspectes següents:

Els compromisos amb les persones usuàries

  • Atenció i informació
    • Facilitar informació sobre tots els programes, els serveis i les seves condicions.
    • Actualitzar diàriament els paràmetres de control higiènic i de temperatura de l'aigua.
    • Atendre, de manera immediata, qualsevol problema que pugui derivar-se de la utilització de la instal·lació i els diferents tipus de serveis.
    • Resoldre tràmits administratius en menys de 48 hores.
    • Atendre i resoldre les queixes i els suggeriments d'usuaris i usuàries en menys de 15 dies hàbils, activitats que són a càrrec de la Direcció de la instal·lació.
  • Neteja i higiene
    • Netejar i desinfectar diàriament tota la instal·lació, especialment les zones humides.
    • Informar diariament sobre els sistemes de neteja realitzats i sobre les dependències.
    • Controlar sanitàriament l'aigua tres vegades al dia.
    • Vetllar pel compliment de les normes d'higiene en la utilització dels serveis i els espais esportius.
  • Nivell de confort de les instal·lacions
    • Temperatura de l'aigua:
      • Piscina gran: entre 28 ºC i 28,5 ºC
      • Piscina petita: entre 28,5 ºC i 29 ºC
      • Hidromassatges: entre 29,5 ºC i 30 ºC
    • A les piscines, les persones abonades disposaran d'un mínim de tres carrers per al seu ús exclusiu.
    • Instal·lacions accessibles a les persones discapacitades i espais adaptats per facilitar-ne l'ús.
  • Manteniment i conservació
    • Conducció d'un manteniment preventiu per afavorir un règim d'ús confortable, segur i adequat.
    • Actuació immediata per resoldre problemes tècnics.
    • Dur a terme les reparacions tenint en compte la planificació d'activitats esportives.
  • El paper de les persones usuàries
    • Fer posible, mitjançant una activitat cívica i responsable, la millora de la qualitat dels serveis.
    • Respectar el reglament intern i les normes d'utilització dels espais i els serveis.
    • Notificar a la Direcció els desperfectes i les incidències que s'hi detectin.
    • Presentar per escrit les queixes o els suggeriments que es considerin oportuns, amb el compromís que seran atesos en el termini establert des del moment que es rebin, i s'ofereix la certesa que la identitat de la persona quedarà preservada en tot moment.
Carrer Riera de l'Escorxador, 15, 08901 L'Hospitalet de Llobregat
Telèfon: 93 403 29 50 - Correu: infopmc@l-h.cat